Aral Synth technológiával készített, nagy nyomásállóságú hajtóműolaj kéziváltókban (különösen a retarderrel, vagy intarderrel szereltek), nem szinkronizált mechanikus nyomatékváltókban, kormányművekben és egyéb segédhajtásokban való alkalmazásra. Felhasználható mind a haszongépjárműveknél (egyes esetekben akár 320.000km-re hosszított csereperiódussal is), mind a személygépjárműveknél a gyártók előírásainak figyelembe vételével. Megoldást jelenthet olyan esetekben, ahol a nagyobb sűrűségű API GL4-es olaj már váltási nehézségeket okozna.
Minősítések:
API GL-4
SAE viszkozitási fokozat |
DIN 51 512 |
75W-80 |
Sűrűség 15°C-on (g/ml) |
DIN 51 757 |
0,876 |
Viszkozítás 100°C-on (mm2/s) |
DIN 51 562 |
9,2 |
Viszkozítás 40°C-on (mm2/s) |
DIN 51 562 |
62 |
Hidegviszkozitás |
|
|
<150 000 mPa*s (°C) |
DIN 51389 |
-40 |
Viszkozitási index |
DIN ISO 2909 |
129 |
Lobbanáspont (°C) |
DIN EN ISO 2592 |
228 |
Folyáspont (°C) |
DIN ISO 3016 |
-48 |
FZG-teszt A/8,3/90 (SKS) |
DIN 51 354-2 |
> 12 |
DAF
Renault Truck
ZF TE-ML.08A
IVECO 18-1807 MGS
MAN 341 Typ TL
ZF TE-ML 02D, ..02L, ..16K
Aral Getriebeöl SNS 20L műanyag kanna
Aral Getriebeöl SNS 205L hordó
Aral Getriebeöl SNS 1000L IBC konténer
|