A korábbi GM specifikációnak (DEXRON II E) megfelelő, teljesen szintetikus automata hajtómű olaj. Felhasználható a gyártóművi előírások betartásával az automata hajtóművekben, tengelykapcsoló-, hidraulika-, és kormányrendszerekben, segédhajtásokban, kézi váltókban. Egyes nagy nyomatékátvitelű (teherautó, busz, építőgép) ZF és Voith tengelykapcsolókban akár 120.000 km csereperiódussal. Piros színű.
SAE viszkozitási fokozat |
DIN 51 512 |
75W |
SAE viszkozitási fokozat |
SAE J 306 |
75W-80 |
ASTM - színfokozat |
ISO 2049 |
piros |
Sűrűség 15°C-on (g/ml) |
DIN 51 757 |
0,84 |
Viszkozítás 100°C-on (mm2/s) |
DIN 51 562 |
7,5 |
Viszkozítás 40°C-on (mm2/s) |
DIN 51 562 |
31 |
Hidegviszkozitás |
|
|
<150 000 mPa.s b.(°C) |
DIN 51398 |
-40 |
Viszkozitási index |
DIN ISO 2909 |
>200 |
Lobbanáspont (°C) |
DIN EN ISO 2592 |
220 |
Folyáspont (°C) |
DIN ISO 3016 |
-50 |
General Motors ATF Typ II E
Detroit Diesel Allison C-4
Ford Mercon , ...ESP-M2C166-H, ..ESP-M2C138-CJ
Caterpillar TO-2
IVECO 18-1807 AG3
Mercedes-Benz 236.8
MAN 339 Typ D
ZF TE-ML 09A ..14C, ..16M
Renk
Voith 55.6336.xx (G 1363)
Aral Getriebeöl ATF E-S 1L műanyag palack
Aral Getriebeöl ATF E-S 20L műanyag kanna
Aral Getriebeöl ATF E-S 205L hordó
|