Alkalmazható vízzel keverve a járművek (motorkerékpár, személygépkocsi, tehergépjármű, munkagépek, stb.) hűtőrendszerében, mint hűtő- és korrózióvédő folyadék. Etilénglikol-bázisú, nitrit-, amin- és foszfátmentes. A tömítőanyagokkal és a csővezetékekkel szemben semleges viselkedésű. Megakadályozza a lerakódások kialakulását, optimális hőelvezetést biztosít. A hűtőrendszerben és a motor vízjárataiban megtalálható fémek tökéletes korrózió és kavitáció védelmét garantálja. Csak a megfelelő hígításban használható.
Hígítási arány |
Fagyállóság |
50% |
-38 °C |
40% |
-25 °C |
33% |
-18 °C |
Szín |
|
kékeszöld |
Sűrűség 20°C-on (g/ml) |
DIN 51 757 |
1,12-1,124 |
Forráspont (°C) |
ASTM D 1120 |
min.165 |
Lobbanáspont COC (°C) |
DIN EN ISO 2592 |
120 |
Víztartalom súly % |
DIN ISO 3733 |
max. 3,5 |
Fagyáspont 33 térf.%-nál (°C) |
ASTM D 1177 |
<-18 |
Fagyáspont 50 térf.%-nál (°C) |
ASTM D 1177 |
<-38 |
- VW/AUDI/SKODA/SEAT ( VW TL 774C = G 11 )
- Liebherr
- Opel 2001-es évjáratig
- Porsche
- Saab
- Volvo
- Rover
- Scania
- BS 6580
- BWB
- ASTM D 4985-89, ..D 3306
- BMW
- MAN 324 Type NF
- Mercedes-Benz 325.0
- Deutz
- MTU
- Aral Antifreeze Extra 12x1L műanyag palack
- Aral Antifreeze Extra 20L műanyag kanna
- Aral Antifreeze Extra 60L hordó
- Aral Antifreeze Extra Drum 210L hordó
|